Popri hudobných aktivitách sa venoval aj teoretickej a publikačnej činnosti. Zameriaval sa na dokumentáciu a prieskum slovenskej populárnej hudby. Je autorom antológie tvorby 30. až 60. rokov, ktorá vyšla vo viacerých dieloch (1 – 10), syntetickej odbornej publikácie o slovenskej populárnej hudbe od počiatkov po 70-te roky 20. storočia.
Je autor inštrumentálnych a vokálnych skladieb populárnej hudby, swingu a vyššieho populáru. Napísal viacero scénických a filmových hudieb, niekoľko šansónov ako aj skladieb pre dychovú hudbu.
Popri redakčnej práci rozhlasového hudobného redaktora sa venoval problematike využitia počítača v oblasti programovania hudby.
Bol predsedom a členom Pracovnej skupiny autorov populárnej hudby na Zväze slovenských skladateľov. Spolu so skladateľom Jánom Siváčkom sa zaslúžil o vznik Medzinárodného festivalu tanečnej piesne (MFTP) Bratislavská lýra ako medzinárodného súťažného festivalu populárnej hudby, ktorý sa každoročne konal v Bratislave v rokoch 1966 – 1989, kde v rôznych funkciách pôsobil vyše 25 rokov.