-
1977 – 1978
Konzervatórium Žilina (gitara – Dušan Lehotský)
-
1978 – 1983
Konzervatórium v Bratislave (gitara – Jozef Zsapka)
-
1986 – 1990
Musikhochschule Kolín nad Rýnom, Nemecko (gitara – Elliot Fisk)
-
1995 – 1996
Musikhochschule Trossingen, Nemecko (lutna – Rolf Lislevand)
-
1996 – 1997
Schola Cantorum Basiliensis, Švajčiarsko (lutna – Hopkinson Smith)
Igor Herzog počas štúdií absolvoval niekoľko majstrovských interpretačných kurzov: Santiago de Compostella, Španielsko (gitara –José Luis Rodrigo), Accademia Chigiana Siena, Taliansko (gitara – Oskar Ghiglia), Aix-en-Provence, Francúzsko (lutna – Hopkinson Smith), Rím (lutna – Hopkinson Smith), Trondheim, Nórsko (lutna – Rolf Lislevand).
Pôvodne sa venoval hre na gitare, ktorej štúdium zavŕšil na Musikhochschle v Kolíne nad Rýnom. S týmto nástrojom koncertoval na domácich (Cithara aediculae, Nitra 1992, 1994) a zahraničných festivaloch a koncertných cykloch. Od polovice 90. rokov sa špecializuje výlučne na hru na dobové nástroje – lutnu, arcilutnu a teorbu, spočiatku pod pedagogickým vedením významných osobností, predovšetkým Hopkinsona Smitha. Vďaka rozsiahlemu štúdiu v oblasti historicky poučenej interpretácie vrátane historického a teoretického vzdelania, patrí dnes medzi nemnohých slovenských špecialistov na hudbu obdobia renesancie a baroka, osobitne ako hráč generálneho basu.
Spolupracoval s mnohými slovenskými (Musica aeterna, Solamente naturali, Miméza) i zahraničnými súbormi (v Argentíne: Camerta Monteverdi, Cappella del Seicento, Pro Musica Rosario, Selva vocal e instrumental, Camerata Bariloche; v Montevideu, Uruguay: De Profundis; v Nemecku: Junge Philharmonie Köln; v Česku: Collegium Marianum) pod taktovkami dirigentov a dirigentiek Jeana Claudea Malgoiria, Maria Videlu, Gabriela Garrida, Stephena Stubbsa, Jiřího Kotouča, Gerarda Gandiniho, Herberta Diehla, Cristiny Garcii Banegas, Aleja Péreza a i. Jeho umeleckými partnermi sú speváci: Petra Noskaiová, Graciella Oddone, Bernarda Fink, Max van Egmond, Veronica Onetto, Jeffrey Gall, Victor Torres, Susanna Moncayo a i., a inštrumentalisti: Rebeka Rusó, vl da gamba, Juan Manuel Quintana, vl da gamba, Marina Bonetti, hp, Peter Zajíček, Miloš Valent, vn a Jana Semerádová, fl. a i.
Predstavil sa na domácich festivaloch Dni starej hudby v Bratislave (2002), Bratislavské hudobné slávnosti (2003) a v zahraničí na významných festivaloch pre starú hudbu v Royaumont (Francúzsko), Bariloche (Argentína), Misiones de Chiquitos (Bolívia), Amherst Early Music Festival (USA) a v Ľvove (Ukrajina). V roku 2010 realizoval pre operný dom Buenos Aires Lirica (Argentína) hudobné naštudovanie Händelovej opery Xerxes. V roku 2011 účinkoval v scénickom prevedení Monteverdiho madrigalov v opernom štúdiu Teatro Argentino de La Plata v Buenos Aires.
Od začiatku 90. rokov 20. storočia sa venuje tiež pedagogickej činnosti. V Argentíne pôsobil na Conservatorio Beethoven v Buenos Aires a vo Švajčiarsku v rokoch 1995 – 1997 na Musikschule Uri. Zároveň viedol interpretačné kurzy v Argentíne na Universidad Nacional de San Juan, na Universidad Catolica Argentina a na gitarovom festivale v San Pedro. Od roku 2006 vedie spoločne s Jeffrey Gallom workshop barokovej opery na Instituto Superior de Arte de Teatro Colón v Buenos Aires v Argentíne.