-
1976 – 1978
mimoriadna žiačka Konzervatória v Bratislave
-
1978 – 1982
Konzervatórium v Bratislave (klavír – Juraj Mašinda)
-
1982 – 1987
VŠMU (klavír – Peter Toperczer, Eva Fischerová-Martvoňová)
-
1991 – 1996
VŠMU, doktorandské štúdium (Marián Lapšanský, Daniela Varínska)
-
od 1987
pedagogička klavírnej hry na VŠMU (docentka komornej hry)
-
od
Žilinská univerzita v Žiline, (Katedra hudby Fakulty humanitných vied ako docentka klavírnej hry)
Dana Šašinová-Satury absolvovala interpretačné kurzy u Eugena Indjića v Piešťanoch a u Klausa Hellwiga v Berlíne. Sólisticky vystúpila so Slovenskou filharmóniou, SKO Bohdana Warchala, Štátnou filharmóniou Košice, ŠKO Žilina, Komorným orchestrom Opole, so symfonickým orchestrom Zagrebačke Symfoničare, Komornými sólistami Bratislava a s Dámskym komorným orchestrom. V súčasnosti okrem sólových recitálov pravidelne účinkuje aj ako komorná partnerka vokálnych a inštrumentálnych umelcov doma i v zahraničí. Za túto oblasť jej umeleckej činnosti získala aj niekoľko ocenení (napr. na Medzinárodnej speváckej súťaži Mikuláša Schneidera-Trnavského v Trnave a na kontrabasových súťažiach J. M. Spergera vo Woltzegartene, Michaelsteine a Ludwigslute v Nemecku). Spolu so svojim manželom kontrabasistom Radoslavom Šašinom účinkujú v zoskupení DUO Šašina.
Ďalšie komorné spolupráce: kontrabasisti – Miloslav Gajdoš (Česko), Paul Erhard (USA), Irena Olkiewicz (Poľsko), Klaus Trumpf (Nemecko), Petya Bagovska (Bulharsko), speváci – Martin Babjak, Nao Higano, huslisti – Pavel Bogacz, Alexander Jablokov, Peter Michalica.
Nahráva pre Slovenský rozhlas a televíziu, viaceré hudobné vydavateľstvá a je porotkyňou domácich i medzinárodných klavírnych súťaží.
Ako pedagogička - docentka klavírnej hry na Žilinskej univerzite získala špeciálnu cenu rektorky za význačnú umeleckú činnosť.
"Dana Šašinová-Satury upútava iskrivou, elegantnou muzikalitou, pastelovými odtienkami farieb, pevným rytmom, zmyslom pre vedenie kantilény v polyfónnych pletivách barokových majstrov a účinným formovaním architektoniky.“ (Vladimír Čížik: Slovník slovenského koncertného umenia I., Hudobné centrum, Bratislava 2002, s. 133-135.)