-
2013 – 2017
Konzervatórium v Bratislave (kompozícia – Vladimír Bokes, Peter Martinček)
-
2015 – 2017
Konzervatórium v Bratislave (dirigovanie – Juraj Jartim)
-
od 2017
Akadémia muzických umení v Prahe (kompozícia – Hanuš Bartoňa, Luboš Mrkvička)
-
2018 – 2020
Konzervatórium J. Ježka v Prahe (dirigovanie – Hynek Farkač)
-
2019
zakladateľ študentského súboru pre novú hudbu ré:JOUISSANCE:ensemble
-
2020
VŠMU Dirigovanie (Marián Lejava, Ondrej Šaray)
-
2021
skladateľský workshop, Trstenice (Ivo Medek, Tristan Murail)
-
2023
HMT Felix Mendelssohn Bartholdy, Lipsko (Fabién Lévy, Iphke Starke)
-
2020 – 2023
dramaturg a dirigent Ensemble Terrible
-
2023
kurz Conducting Twentieth-Century Chamber Music v Benátkach (Marco Angius, Gianmario Borio and Francisco Rocca)
-
2023
kurz New music week – MDI Ensemble v Ríme (Frank Bedrossian, Marco Stroppa)
-
2023
kurz Festival Mixtur v Barcelone (Miguel Azguime, Hector Parra)
Patrik Kako (*1998)
„Patrí k hlásateľom skázy, propagátorom myšlienky Mŕtvej kompozície! Stále je študentom elektroakustickej kompozície na HAMU, v triede Ľuboša Mrkvičku. V minulosti sa zúčastnil kurzov a kompozičných konzultácií so skladateľmi ako Tristan Murail, Frank Bedrossian, Marco Stroppa, Miguel Azguime, Hector Parra, Mark Andre, Anders Flodin, Ivo Medek a ďalší. Minulý semester absolvoval stáž na HMT v Lipsku v triede Fabiena Lévyho a Iphke Starke. Jeho súčasná kompozičná činnosť stojí na pilieroch –analýzy– a rôzneho –konvertovania– zvukovej nahrávky, ktorej výsledok slúži ako inšpiračný súdržný materiál v rôznych elementoch. Tento princíp nie je jednoznačne rozpoznateľné jasný, keďže výsledok analýzy sa kombinuje v rôznych bodoch tradičnej kompozície (inštrumentácia, nástrojová kombinácia, časomernosť súzvukov, a podobne). Formotvorným aspektom je – algoritmická štruktúra – radenia diferentných hudobných objektov – nápadov – motívov – a ich implementovania do lineárneho kompozičného procesu. Žije iba vďaka filtrovanej káve!“ (text autora)