2025

ŠČEPÁN, Michal: Zuzana Martináková-Rendeková: Dušan Martinček. Osobnosť a tvorba

Musicologica Slovaca, 2025, roč. 16, č. 1, s. 145 – 149

2024

ŠČEPÁN, Michal: Music in the Year of Truth : A View on the Contribution of Selected Songs to National Unity during the Velvet Revolution in Slovakia

Musicology Today, 2024, roč. 21, č. 1, s. 31 – 38

2023

ŠČEPÁN, Michal: Paradoxes in the development of Slovak music during the period of totalitarinism and today.

Musik und ihre gesellschaftliche Bedeutung in den staats - und postsozialistischen Ländern Mittel - und Osteuropas seit 1945. Herausgegeben von Rüdiger Ritter, 2023, Wiesbaden : Harrasowitz Verlag, s. 71 – 87

2023

ŠČEPÁN, Michal: Musical associations and their place in the musical life of Bratislava in the 19th century

Music societies in the long 19th century: between amateur and professional culture., 2023, Koper : Založba Univerze na Primorskem, s. 115 – 124

2023

ŠČEPÁN, Michal: Skladateľské monografie ako obraz doby: medzi mýtom, naratívom a skutočnosťou

Hudobnohistorické štúdie venované pamiatke prof. PhDr. Ľubomíra Chalupku, CSc., 2023, STIMUL, Bratislava, s. 368 – 378

2023

ŠČEPÁN, Michal: Censorship Practices in Music during the Totalitarian Regime in Slovakia

Music and Censorship in the 20th and 21st Centuries: Historical, Political and Social Context : Internationale virtual conference 10-12 February 2023, 2023, Lucca : Centro Studi Opera Omnia Luigi Boccherini, s. 17

2023

VELEK, Viktor: Michal Ščepán : Tadeáš Salva – Život a dielo

Opus musicum. Hudební revue, 2023, č. 5, s. 97 – 98
(recenzia knihy)

2023

ŠČEPÁN, Michal: Autobiografické momenty v diele Tadeáša Salvu

Slovenská hudba. Revue pre hudobnú kultúru, 2023, roč. 49, č. 1, s. 51 – 58

2023

VESELÝ, Ondrej: Kompozície slovenských skladateľov a skladateliek pre gitaru II

Slovenská hudba, 2023, Slovenská muzikologická asociácia, Bratislava, roč. 49, č. 3, s. 293 – 318

2023

ŠČEPÁN, Michal: Operetta in the Slovak Republic (1939-1945) : Performances and Compositions throughout the Times of the Client State of Nazi Germany

Operetta Conference : Czech Operetta and Its Transnational Contexts : Conference program and book of abstracts, 2023, Prague : Czech Academy of Sciences, s. 9

2022

ŠČEPÁN, Michal: Baladické tendencie v operných dielach slovenských skladateľov 20. storočia

Slovenské divadlo : revue dramatických umení, 2022, roč. 70, č. 2, s. 109 – 131

2022

ŠČEPÁN, Michal: The Role of the Director and His Impact on the Dramaturgy of the Slovak National Theatre in the Interwar Period

Historical Studies on Central Europe, 2022, roč. 2, č. 1, s. 144 – 161

2022

ŠČEPÁN, Michal: Paths of musicology in Slovakia: Transformations, representatives, and interventions

Music and the University: History, Models, Prospects : First Biennial International Conference : Programme and Abstracts, 2022, London : CITY, University of London, s. 43 – 44

2022

ŠČEPÁN, Michal: Vloga glasbenih društev v glasbenem življenju Bratislave 19. stoletja

Glasbena društva v dolgem 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo : Mednarodni muzikološki simpozij (Križanke 21. in 22. april 2022), 2022, s. 20 – 21

2022

ŠČEPÁN, Michal: Opera v tvorbe predstaviteľov slovenskej hudobnej avantgardy: medzi tradíciou, modernou a experimentom

Muzikologické fórum , 2022, roč. 11, č. 1, s. 32 – 41

2021

ŠČEPÁN, Michal: Moravsko-slovenské inšpirácie v tvorbe predstaviteľov slovenskej hudobnej avantgardy Juraja Pospíšila a Tadeáša Salvu

Janáčkiana 2020 : Sborník z 35. ročníku mezinárodní online muzikologické konference Janáčkiana 2020, konané ve dnech 5. a 6. listopadu 2020, 2021, Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, s. 87 – 94

2021

ŠČEPÁN, Michal: Operetta between the two World Wars

On the 100th Anniversary of the Opening of the Opera of the Slovene National Theatre in Maribor : International Musicological Symposium, 35th Slovenian Music Days, Ljubljana Festival; Ľubľana (Slovinsko), 15. - 16. apríla 2021

Musicologica Slovaca, 2021, roč. 12, č. 1, s. 144 – 146

2021

ŠČEPÁN, Michal: Ľubomír Chalupka: Generačné a štýlové konfrontácie. Sprievodca slovenskou hudbou 20. storočia II.

Musicologica Slovaca, 2021, Univerzita Komenského v Bratislave, Bratislava, roč. 12, č. 1, s. 120 – 125

2021

Ľudová hudba ako inšpiračný zdroj v tvorbe slovenského skladateľa Tadeáša Salvu

Muzikologické fórum , 2021, roč. 10, č. 1 – 2, s. 87 – 98

2021

ŠČEPÁN, Michal: Operettas Staged by the Slovak National Theatre During the Years 1920 - 1938

Opereta med obema svetovnima vojnama, 2021, Koper : Založba Univerze na Primorskem, s. 211 – 224

2020

ŠČEPÁN, Michal: Musik und ihre gesellschaftliche Bedeutung in den staats- und postsozialistischen Ländern Mittel - und Osteuropas seit 1945

Marburg, 5. – 7. júna 2019

Musicologica Slovaca, 2020, roč. 11 [37], č. 1, s. 143 – 145

2020

ŠČEPÁN, Michal: Tadeáš Salva: Život a dielo

Ústav hudobnej vedy SAV, Bratislava
(248 s.)

2020

ŠČEPÁN, Michal: Renesancia mýtu v hudobných baladách Tadeáša Salvu

Musicologica Slovaca, 2020, roč. 11 [37], č. 1, s. 62 – 91

2019

ŠČEPÁN, Michal: Modality and the Slovak Musical Avant-Garde

Modality in Music : International Conference (6th-7th March 2019, Łodz), 2019, Lodz : Academy of Music in Lodz, s. 26 – 27

2019

ŠČEPÁN, Michal: Modality in Music, medzinárodná muzikologická konferencia, Lodž (Poľsko), 6. – 7. marec 2019

Musicologica Slovaca, 2019, roč. 10 [36], č. 2, s. 290 – 292

2019

ŠČEPÁN, Michal: Systematizácia hudobných inštitúcií, telies a súborov na Slovensku medzi rokmi 1918 – 1939

Muzikologické fórum, 2019, roč. 8, č. 1 – 2, s. 81 – 93

2018

ŠČEPÁN, Michal: Madrigal Reflections in the Work of Slovak Composer Tadeáš Salva

The Musical Sources of Spiš / Zips and Central Europe, 2018, Ústav hudobnej vedy SAV, Bratislava, s. 130 – 139

2018

ŠČEPÁN, Michal: Ľudová hudba a pramene hudobných diel Tadeáša Salvu

Pramene slovenskej hudby VII, 2018, Slovenská národná skupina IAML, Martin, s. 51 – 63

2018

ŠČEPÁN, Michal: Ľubomír Chalupka: Cestami k tvorivej profesionalite. Sprievodca slovenskou hudbou 20. storočia I. (1901 – 1950)

Musicologica Slovaca, 2018, roč. 9 [35], č. 2, s. 301 – 303

2017

ŠČEPÁN, Michal: New Media and the Work of Slovak Composer Tadeáš Salva

Musicologica Brunensia, 2017, Brno, roč. 52, č. 1, s. 101 – 116

2016

ŠČEPÁN, Michal: Biografia hudobného skladateľa Tadeáša Salvu

Musicologica Slovaca, 2016, roč. 7 [33], č. 1, s. 52 – 93

2015

ŠČEPÁN, Michal: Básne zo zbierky Nox et solitudo Ivana Kraska v piesňovej lyrike troch slovenských hudobných tvorcov

Musicologica Slovaca, 2015, roč. 6 [32], č. 2, s. 307 – 320

2015

ŠČEPÁN, Michal: Adrian Thomas: Polish Music since Szymanowski

Musicologica Slovaca, 2015, roč. 6 [32], č. 1, s. 127 – 130

2015

ŠČEPÁN, Michal: Baladickosť v Salvovej Árii pre bas, klavír a sláčikový orchester

14. Dni Tadeáša Salvu, 2015, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, s. 42 – 52

2014

ŠČEPÁN, Michal: 13. dni Tadeáša Salvu. Muzikologická konferencia, Lúčky, 17. – 19. októbra 2013

Musicologica Slovaca, 2014, roč. 5 [31], č. 1, s. 176 – 177

2014

ŠČEPÁN, Michal: Witold Lutosławski a Tadeáš Salva

Musicologica Slovaca, 2014, roč. 5 [31], č. 1, s. 138 – 160

2014

ŠČEPÁN, Michal: Bachovské podnety v hudobnej tvorbe Tadeáša Salvu

Prezentácie-konfrontácie 2014, 2014, Vysoká škola múzických umení, Bratislava, s. 39 – 48
(Zborník príspevkov z 12. ročníka muzikologického seminára)

2014

ŠČEPÁN, Michal: Sláčikové kvartetá v kontexte tvorby Tadeáša Salvu

13. Dni Tadeáša Salvu: zborník z konferencie, 2014, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, s. 61 – 71
(13. Dni Tadeáša Salvu: zborník z konferencie, Kúpele Lúčky 17. – 19. október 2013)

2014

ŠČEPÁN, Michal: Tadeáš Salva a jeho Mša glagoskaja

Muzikologické fórum. Časopis České společnosti pro hudební vědu, 2014, roč. 3, č. 1 – 2, s. 238 – 250

2014

ŠČEPÁN, Michal: Žalmy slovenských skladateľov

Hudobný život, 2014, roč. 46, č. 7 – 8, s. 17

2013

ŠČEPÁN, Michal: Jozef Kresánek – inšpiratívna osobnosť slovenskej hudobnej kultúry

Musicologica Slovaca, 2013, roč. 4 [30], č. 2, s. 346 – 348
(Medzinárodná muzikologická konferencia, Bratislava, 9. – 11. októbra 2013.)

2013

ŠČEPÁN, Michal: Stadler Quartett cez strmé mosty

Hudobný život, 2013, roč. 45, č. 12, s. 18

2013

ŠČEPÁN, Michal: Orkiestra Muzyki Nowej, traja Poliaci, traja Slováci...

Hudobný život, 2013, roč. 45, č. 12, s. 19

2011

ŠČEPÁN, Michal: Moyzesovo kvarteto - vývoj a interpretačný profil telesa

Slovenská hudba: revue pre hudobnú kultúru, 2011, roč. 37, č. 2, s. 172 – 208

2002

ŠČEPÁN, Michal: Music in the Year of Truth : A View on the Contribution of Selected Songs to National Unity during the Velvet Revolution in Slovakia

Musicology Today, 20024, roč. 21, č. 1, s. 31 – 38

-1

ŠČEPÁN, Michal: The Significance of the ´Warsaw Autumn´ for the Development of Slovak Music from the Times of the Iron Curtain until Today,

´Warsaw Autumn´ Festival - Its Role and Significance for the Musical Life of the Countries on Both Sides of the Iron Curtain (and after its Fall):4th Conference in the Polish Music Abroad [Muzyka polska za granicą]:online/16–17 September 2021/in english, 2021, Warsaw : Institute of Art, Polish Academy of Sciences, s. 17 – 18

Personálna bibliografia – Knižné monografie

  • 2020

    ŠČEPÁN, Michal: Tadeáš Salva: Život a dielo

    Ústav hudobnej vedy SAV, Bratislava
    (248 s.)

Personálna bibliografia – Monografie v zborníkoch a časopisoch

  • 2021

    ŠČEPÁN, Michal: Operetta between the two World Wars

    On the 100th Anniversary of the Opening of the Opera of the Slovene National Theatre in Maribor : International Musicological Symposium, 35th Slovenian Music Days, Ljubljana Festival; Ľubľana (Slovinsko), 15. - 16. apríla 2021

    Musicologica Slovaca, 2021, roč. 12, č. 1, s. 144 – 146

  • 2021

    ŠČEPÁN, Michal: Ľubomír Chalupka: Generačné a štýlové konfrontácie. Sprievodca slovenskou hudbou 20. storočia II.

    Musicologica Slovaca, 2021, Univerzita Komenského v Bratislave, Bratislava, roč. 12, č. 1, s. 120 – 125

  • 2021

    ŠČEPÁN, Michal: Moravsko-slovenské inšpirácie v tvorbe predstaviteľov slovenskej hudobnej avantgardy Juraja Pospíšila a Tadeáša Salvu

    Janáčkiana 2020 : Sborník z 35. ročníku mezinárodní online muzikologické konference Janáčkiana 2020, konané ve dnech 5. a 6. listopadu 2020, 2021, Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, s. 87 – 94

  • 2019

    ŠČEPÁN, Michal: Modality and the Slovak Musical Avant-Garde

    Modality in Music : International Conference (6th-7th March 2019, Łodz), 2019, Lodz : Academy of Music in Lodz, s. 26 – 27

Personálna bibliografia – Štúdie (kapitoly v knihách, slovníkové heslá, vedecké články)

  • 2024

    ŠČEPÁN, Michal: Music in the Year of Truth : A View on the Contribution of Selected Songs to National Unity during the Velvet Revolution in Slovakia

    Musicology Today, 2024, roč. 21, č. 1, s. 31 – 38

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Autobiografické momenty v diele Tadeáša Salvu

    Slovenská hudba. Revue pre hudobnú kultúru, 2023, roč. 49, č. 1, s. 51 – 58

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Paradoxes in the development of Slovak music during the period of totalitarinism and today.

    Musik und ihre gesellschaftliche Bedeutung in den staats - und postsozialistischen Ländern Mittel - und Osteuropas seit 1945. Herausgegeben von Rüdiger Ritter, 2023, Wiesbaden : Harrasowitz Verlag, s. 71 – 87

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Censorship Practices in Music during the Totalitarian Regime in Slovakia

    Music and Censorship in the 20th and 21st Centuries: Historical, Political and Social Context : Internationale virtual conference 10-12 February 2023, 2023, Lucca : Centro Studi Opera Omnia Luigi Boccherini, s. 17

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Skladateľské monografie ako obraz doby: medzi mýtom, naratívom a skutočnosťou

    Hudobnohistorické štúdie venované pamiatke prof. PhDr. Ľubomíra Chalupku, CSc., 2023, STIMUL, Bratislava, s. 368 – 378

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Operetta in the Slovak Republic (1939-1945) : Performances and Compositions throughout the Times of the Client State of Nazi Germany

    Operetta Conference : Czech Operetta and Its Transnational Contexts : Conference program and book of abstracts, 2023, Prague : Czech Academy of Sciences, s. 9

  • 2023

    ŠČEPÁN, Michal: Musical associations and their place in the musical life of Bratislava in the 19th century

    Music societies in the long 19th century: between amateur and professional culture., 2023, Koper : Založba Univerze na Primorskem, s. 115 – 124

  • 2022

    ŠČEPÁN, Michal: Baladické tendencie v operných dielach slovenských skladateľov 20. storočia

    Slovenské divadlo : revue dramatických umení, 2022, roč. 70, č. 2, s. 109 – 131

  • 2022

    ŠČEPÁN, Michal: The Role of the Director and His Impact on the Dramaturgy of the Slovak National Theatre in the Interwar Period

    Historical Studies on Central Europe, 2022, roč. 2, č. 1, s. 144 – 161

  • 2020

    ŠČEPÁN, Michal: Renesancia mýtu v hudobných baladách Tadeáša Salvu

    Musicologica Slovaca, 2020, roč. 11 [37], č. 1, s. 62 – 91

  • 2019

    ŠČEPÁN, Michal: Systematizácia hudobných inštitúcií, telies a súborov na Slovensku medzi rokmi 1918 – 1939

    Muzikologické fórum, 2019, roč. 8, č. 1 – 2, s. 81 – 93

  • 2018

    ŠČEPÁN, Michal: Ľudová hudba a pramene hudobných diel Tadeáša Salvu

    Pramene slovenskej hudby VII, 2018, Slovenská národná skupina IAML, Martin, s. 51 – 63

  • 2018

    ŠČEPÁN, Michal: Madrigal Reflections in the Work of Slovak Composer Tadeáš Salva

    The Musical Sources of Spiš / Zips and Central Europe, 2018, Ústav hudobnej vedy SAV, Bratislava, s. 130 – 139

  • 2017

    ŠČEPÁN, Michal: New Media and the Work of Slovak Composer Tadeáš Salva

    Musicologica Brunensia, 2017, Brno, roč. 52, č. 1, s. 101 – 116

  • 2016

    ŠČEPÁN, Michal: Biografia hudobného skladateľa Tadeáša Salvu

    Musicologica Slovaca, 2016, roč. 7 [33], č. 1, s. 52 – 93

  • 2015

    ŠČEPÁN, Michal: Básne zo zbierky Nox et solitudo Ivana Kraska v piesňovej lyrike troch slovenských hudobných tvorcov

    Musicologica Slovaca, 2015, roč. 6 [32], č. 2, s. 307 – 320

  • 2015

    ŠČEPÁN, Michal: Baladickosť v Salvovej Árii pre bas, klavír a sláčikový orchester

    14. Dni Tadeáša Salvu, 2015, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, s. 42 – 52

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: Witold Lutosławski a Tadeáš Salva

    Musicologica Slovaca, 2014, roč. 5 [31], č. 1, s. 138 – 160

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: Žalmy slovenských skladateľov

    Hudobný život, 2014, roč. 46, č. 7 – 8, s. 17

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: Tadeáš Salva a jeho Mša glagoskaja

    Muzikologické fórum. Časopis České společnosti pro hudební vědu, 2014, roč. 3, č. 1 – 2, s. 238 – 250

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: Sláčikové kvartetá v kontexte tvorby Tadeáša Salvu

    13. Dni Tadeáša Salvu: zborník z konferencie, 2014, VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, s. 61 – 71
    (13. Dni Tadeáša Salvu: zborník z konferencie, Kúpele Lúčky 17. – 19. október 2013)

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: Bachovské podnety v hudobnej tvorbe Tadeáša Salvu

    Prezentácie-konfrontácie 2014, 2014, Vysoká škola múzických umení, Bratislava, s. 39 – 48
    (Zborník príspevkov z 12. ročníka muzikologického seminára)

  • 2013

    ŠČEPÁN, Michal: Jozef Kresánek – inšpiratívna osobnosť slovenskej hudobnej kultúry

    Musicologica Slovaca, 2013, roč. 4 [30], č. 2, s. 346 – 348
    (Medzinárodná muzikologická konferencia, Bratislava, 9. – 11. októbra 2013.)

  • 2011

    ŠČEPÁN, Michal: Moyzesovo kvarteto - vývoj a interpretačný profil telesa

    Slovenská hudba: revue pre hudobnú kultúru, 2011, roč. 37, č. 2, s. 172 – 208

  • 2002

    ŠČEPÁN, Michal: Music in the Year of Truth : A View on the Contribution of Selected Songs to National Unity during the Velvet Revolution in Slovakia

    Musicology Today, 20024, roč. 21, č. 1, s. 31 – 38

Personálna bibliografia – Vedecké recenzie

  • 2025

    ŠČEPÁN, Michal: Zuzana Martináková-Rendeková: Dušan Martinček. Osobnosť a tvorba

    Musicologica Slovaca, 2025, roč. 16, č. 1, s. 145 – 149

  • 2018

    ŠČEPÁN, Michal: Ľubomír Chalupka: Cestami k tvorivej profesionalite. Sprievodca slovenskou hudbou 20. storočia I. (1901 – 1950)

    Musicologica Slovaca, 2018, roč. 9 [35], č. 2, s. 301 – 303

  • 2015

    ŠČEPÁN, Michal: Adrian Thomas: Polish Music since Szymanowski

    Musicologica Slovaca, 2015, roč. 6 [32], č. 1, s. 127 – 130

Personálna bibliografia – Odborné články

  • 2022

    ŠČEPÁN, Michal: Opera v tvorbe predstaviteľov slovenskej hudobnej avantgardy: medzi tradíciou, modernou a experimentom

    Muzikologické fórum , 2022, roč. 11, č. 1, s. 32 – 41

  • 2022

    ŠČEPÁN, Michal: Vloga glasbenih društev v glasbenem življenju Bratislave 19. stoletja

    Glasbena društva v dolgem 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo : Mednarodni muzikološki simpozij (Križanke 21. in 22. april 2022), 2022, s. 20 – 21

  • 2022

    ŠČEPÁN, Michal: Paths of musicology in Slovakia: Transformations, representatives, and interventions

    Music and the University: History, Models, Prospects : First Biennial International Conference : Programme and Abstracts, 2022, London : CITY, University of London, s. 43 – 44

  • 2021

    ŠČEPÁN, Michal: Operettas Staged by the Slovak National Theatre During the Years 1920 - 1938

    Opereta med obema svetovnima vojnama, 2021, Koper : Založba Univerze na Primorskem, s. 211 – 224

Personálna bibliografia – Umelecká kritika a publicistika

  • 2020

    ŠČEPÁN, Michal: Musik und ihre gesellschaftliche Bedeutung in den staats- und postsozialistischen Ländern Mittel - und Osteuropas seit 1945

    Marburg, 5. – 7. júna 2019

    Musicologica Slovaca, 2020, roč. 11 [37], č. 1, s. 143 – 145

  • 2019

    ŠČEPÁN, Michal: Modality in Music, medzinárodná muzikologická konferencia, Lodž (Poľsko), 6. – 7. marec 2019

    Musicologica Slovaca, 2019, roč. 10 [36], č. 2, s. 290 – 292

  • 2014

    ŠČEPÁN, Michal: 13. dni Tadeáša Salvu. Muzikologická konferencia, Lúčky, 17. – 19. októbra 2013

    Musicologica Slovaca, 2014, roč. 5 [31], č. 1, s. 176 – 177

  • 2013

    ŠČEPÁN, Michal: Stadler Quartett cez strmé mosty

    Hudobný život, 2013, roč. 45, č. 12, s. 18

  • 2013

    ŠČEPÁN, Michal: Orkiestra Muzyki Nowej, traja Poliaci, traja Slováci...

    Hudobný život, 2013, roč. 45, č. 12, s. 19

Personálna bibliografia – Esejistická tvorba

  • -1

    ŠČEPÁN, Michal: The Significance of the ´Warsaw Autumn´ for the Development of Slovak Music from the Times of the Iron Curtain until Today,

    ´Warsaw Autumn´ Festival - Its Role and Significance for the Musical Life of the Countries on Both Sides of the Iron Curtain (and after its Fall):4th Conference in the Polish Music Abroad [Muzyka polska za granicą]:online/16–17 September 2021/in english, 2021, Warsaw : Institute of Art, Polish Academy of Sciences, s. 17 – 18

Bibliografia – Monografie v zborníkoch a časopisoch

  • 2021

    Ľudová hudba ako inšpiračný zdroj v tvorbe slovenského skladateľa Tadeáša Salvu

    Muzikologické fórum , 2021, roč. 10, č. 1 – 2, s. 87 – 98

Bibliografia – Štúdie (kapitoly v knihách, slovníkové heslá, vedecké články)

  • 2023

    VESELÝ, Ondrej: Kompozície slovenských skladateľov a skladateliek pre gitaru II

    Slovenská hudba, 2023, Slovenská muzikologická asociácia, Bratislava, roč. 49, č. 3, s. 293 – 318

Bibliografia – Recenzie

  • 2023

    VELEK, Viktor: Michal Ščepán : Tadeáš Salva – Život a dielo

    Opus musicum. Hudební revue, 2023, č. 5, s. 97 – 98
    (recenzia knihy)

x