• 1991 – 1996

    Konzervatórium v Bratislave (klavír – Juraj Mašinda)

  • 1996 – 2001

    VŠMU (Daniela Varínska)

  • 2001 – 2002

    Royal College of Music v Londýne (Yonty Solomon)

  • 2002 – 2004

    Musikhochschule Lübeck, Nemecko (James Tocco) – "Aufbaustudium – Instrumentalmusik" ako štipendistka DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst)

  • 2004 – 2006

    Musikhochschule Lübeck, Nemecko (James Tocco) – "Aufbaustudium - Solistenklasse"

  • 2004 – 2007

    interné doktorandské štúdium na VŠMU v Bratislave (Daniela Varínska)

  • interpretačné kurzy:

    napr. Aci Bertoncelj, Peter Toperczer, Marián Lapšanský, Eugen Indjić, Lazar Berman, György Sándor, Jan Wijn

  • 1996 - 2001, 2010 - 2012

    klavírna pedagogička na Konzervatóriu v Bratislave

  • od 2004

    klavírna pedagogička na Katedre klávesových nástrojov a cirkevnej hudby HTF VŠMU v Bratislave (od 2016 docentka)

Jordana Palovičová sólisticky účinkovala s poprednými slovenskými a zahraničnými orchestrami ako Slovenská filharmónia, Symfonický orchester Slovenského rozhlasu, Štátna filharmónia Košice, Štátny komorný orchester Žilina, Cappella Istropolitana, VŠMU Modern Orchestra, Pražská komorní filharmonie, Moravská filharmonie Olomouc, Sinfonietta Orchestra of Royal College of Music (Londýn), Lambeth Orchestra (Londýn), Lübecker Philharmoniker (Nemecko) pod taktovkami Ondreja Lenárda, Olivera Dohnányiho, Róberta Stankovského, Lubomíra Mátla, Mária Košika, Rastislava Štúra, Martina Leginusa, Mariána Lejavu, Konstantina Ilievskeho, Petra Valentoviča, Júliusa Karabu, Vladimíra Válka, Petra Vronského, Ondřeja Kukala, Stanislava Macuru, Zbyňka Müllera, Jaroslava Kyzlinka, Leoša Svárovského, Christophera Fifielda, Kirka Trevora, Cornelia Meistera, Neila Thomsona, Charlesa Olivieri-Munroea, Paula McCreesha a ď.

Popri sólistickej činnosti rozvinula bohatú koncertnú aktivitu i na poli komornej hudby. Spolupracuje so súbormi Solamente Naturali, Moyzesovo kvarteto, Internationale   Donauphilharmonie; s inštrumentalistami ako Garth Knox, Juan-Miguel Hernandez , Vladimir Mendelssohn, brat Ivan Palovič, Maxim Rysanov, Simon Tandree (viola); Robert Cohen, Jozef Lupták, Eugen Prochác, Michal Sťahel, Agnès Vesterman (violončelo); Igor Karško, Dalibor Karvay, Isabelle van Keulen, Milan Paľa, Maroš Potokár, Juraj Tomka (husle); Ivica Gabrišová a Katalin Stefula (flauta); Václav Vonášek (fagot); Gábor Varga (klarinet); Vratko Budzák (lesný roh); Zuzana Biščáková, Daniel Buranovský, Jakub Čižmarovič, Krisztina Gyöpös (klavír); ako aj so sopranistkou Evou Šuškovou, tenoristom Martinom Gyimesim, mezzosopranistkami Danielou Baňasovou a Petrou Noskaiovou a ď.

Sólisticky či ako komorná hráčka sa predstavila na mnohých hudobných festivaloch na Slovensku i v zahraničí: Bratislavské hudobné slávnosti, Mozartov týždeň, Melos-Étos, Stredoeurópsky festival koncertného umenia Žilina, Večery novej hudby, Nová slovenská hudba, Komorné dni J. N. Hummela, Konvergencie, Festival peknej hudby, Tatra banka mladým umelcom, Prehliadka mladých slovenských koncertných umelcov, Košická hudobná jar, Večery Rádia Devín, SPACE, Konfrontácie, Hammerklavier festival, Levočské babie leto, Viva Musica!; Jugend spielt Schubert & Chopin (organizuje Federation of Chopin International Societies; Rakúsko, Poľsko), Medzinárodný hudobný festival „Dni hudby Felixa Mendelssohna-Bartholdyho“, Harmonie Starego Miasta (Poľsko), Música en Otoño, Cambra de Música (Španielsko), Armonie della Sera (Taliansko), Pulse Festival (Londýn), Cheltenham International Festival of Music (Veľká Británia), Sibelius Week (Fínsko) a i. Taktiež sa predstavila v rámci cyklov Nedeľné matiné v Galérii mesta Bratislavy, Hudba u Fullu, Albrechtina. (Ne)známa hudba, Galéria hudby, Komorné večery vo Dvorane a pod. V roku 2011 uviedla v parížskej Invalidovni v rámci cyklu Vent d´Est – Vent d´Ouest recitál venovaný 100. jubileu Jána Cikkera.

Realizovala nahrávky pre Rozhlas a televíziu Slovenska, pre Český rozhlas, Českú televíziu, Norddeutscher Rundfunk, vydavateľstvá MUSICA, Hudobný fond, Hudobné centrum, Pavlík Records, Slávik Slovenska, Experimentálne štúdio VŠMU. a i.

Pravidelne uvádza premiéry sólových i komorných diel slovenských skladateľov Pavla Bagina, Miloša Betka, Igora Dibáka, Hanuša Domanského, Juraja Hatríka, Jevgenija Iršaia, Petra Martinčeka, Ilju Zeljenku, Petra Machajdíka, Ľuboša Bernátha, Samuela Hvozdíka a ďalších.

Pravidelne vedie interpretačné kurzy a semináre na Slovensku a v zahraničí, venuje sa aj prednáškovej činnosti z oblasti histórie interpretácie a pedagogiky (napr. muzikologická konferencia v rámci Bratislavských hudobných slávností, konferencia Dni Tadeáša Salvu, interaktívny hudobný projekt HTF VŠMU s názvom Pocta FCH, Comparative Keyboard Workshop – Szentendre /Maďarsko/, Turku University of Applied Sciences – Turku (/Fínsko/, EPTA /Slovenská a Česká republika/ a ď.).

V rámci akademickej pôdy dlhoročne aktívne participuje na uvádzaní projektov domovskej KKN (Hommage à Debussy. 24 prelúdií pre klavír, 24 PRELÚDIÍ. Skrjabin & Šostakovič, DVOŘÁK-SCHUMANN. Piesňové soirée, Pour les pianos, PIANOS AMERICANOS, ČESKO-SLOVENSKÁ HUDBA). Je zároveň členkou tímu projektu KLAVIA2RA s akcentom na uvádzanie literatúry pre 2 klavíry.

Odborne spolupracovala na celovečernom filme V tichu (na námet muzikologičky Agaty Schindler), ktorý bol uvedený v svetovej premiére na Medzinárodnom filmovom festivale Karlovy Vary 2014 a o rok neskôr i na medzinárodnom filmovom festivale Febiofest 2015.

x