• 1960 – 1965

    Filozofická fakulta UK v Bratislave (hudobná veda a hudobná výchova), 1969 titul PhDr.

  • 1965 – 1968

    metodička v Krajskom osvetovom stredisku v Banskej Bystrici, neskôr redaktorka denníka Smer v Banskej Bystrici

  • 1968 – 1978

    zástupkyňa šéfredaktora časopisu Hudobný život

  • 1978 – 1986

    tajomníčka Komisie koncertných umelcov, neskôr Komisie muzikológov Zväzu slovenských skladateľov

  • 1986 – 1988

    dramaturgička Komornej opery Slovenskej filharmónie

  • 1988 – 1990

    tlačová tajomníčka Slovenskej filharmónie

  • 1990 – 1999

    zástupkyňa šéfredaktorky časopisu Slovenka

V hudobnokritickej a teoretickej činnosti sa orientovala najmä na hudobné divadlo (opereta, muzikál, opera).

Počas svojej profesionálnej dráhy sa zameriavala najmä na mapovanie a komentovanie aktuálneho hudobného života na Slovensku, patrí medzi zakladajúcich redaktorov časopisu Hudobný život, kde publikovala množstvo článkov, recenzií, štúdií, popri iných periodikách a dennej tlači. Je autorka desiatok hudobno-slovných relácií pre Slovenský rozhlas a hudobných scenárov pre Slovenskú televíziu.

V publikácii Cesty Operety podala pohľad na históriu i súčasnosť tohto divadelného žánru ako aj slovenského muzikálu; problematike hudobného divadla zostala verná aj v publikácii memoárového charakteru, ktorú pripravila spolu s Máriou Kišonovou-Hubovou pod názvom Volali ma Mimi (2001) a v knihe o poprednej dramatickej sopranistke Opery Slovenského národného divadla Elene Kittnarovej: Život na dvoch scénach (2004).

x