-
1959 – 1963
člen bratislavskej inštrumentálnej skupiny Kométa (v repertoári piesne Shadows)
-
1963
založil skupinu The Players (aj vlastné inštrumentálne skladby, ktoré vyšli aj na EP platniach Supraphonu)
-
1967
po zániku The Players vznik For Meditation, neskorší názov The Meditating Four; do 1968 účinkovanie v rozhlase a v televízii (vystúpenia v satirických programoch Lasicu a Satinského)
-
1971
oživenie The Meditating Four, koncerty po Slovensku, spoločné vystúpenie s kapelou Collegium Musicum v PKO
-
1972 – 1978
člen rôznych štúdiových formácií; spolupráca s TOČR-om Vlada Valoviča, s gitaristom Ferom Griglákom a skupinou Fermáta
-
1979
vznik skupiny B-Profil (tiež Blues Profil) s basgitaristom Petrom Kuzmom a bubeníkom Zoltánom Vinczem
-
1981
posledný koncert zoskupenia Blues Profil (festival Blues na Dunaji)
-
1987
návrat na scénu s podporou textára Kamila Peteraja, spolupráca s Martinom Karvašom, Antonom Jarom, Martinom Breznickým a VV Systémom Vlada Valoviča
-
1988
príležitostné zoskupenie s Jankom Lehotským a Jirkom Vanom pre festival Livin’ Blues; The Meditating Blues Band (Peter Koreň – keyb, Peter Oberländer – bass, Milan Ruček – dr) nahrali 3 skladby pre sampler Bluesová spoločnosť No. 3 a koncertovali v bratislavských kluboch a po Slovensku (Zvolen, Nové Zámky)
-
2001, 2003
účinkovanie na festivale Livin’ Blues Bratislava
-
od 2002
sporadické vystúpenia v bratislavských kluboch
Patrí k zakladateľom slovenského rocku. Po klasických beatových začiatkoch a hraniach prevzatých inštrumenych skladieb prešiel vlastnej tvorbe a k používaniu slovenčiny v beatovej hudbe. Pre jeho prezentáciu na scéne sú typické dlhé odmlky a postupom času stále sa zväčšujúci príklon k blues. V posledných rokoch sporadicky účinkoval s formáciou Meditating Blues Band. Ich koncerty poskytovali jedinečnú príležitosť vypočuť si fenomenálny prejav slovenského „Joe Cockera” a jeho gitarovú hru ovplyvnenú Hankom Marvinom alebo Ericom Claptonom, ku ktorým sa Jozef „Barry” Barina hrdo hlási.