Výrazných spevákov je na slovenskej jazzovej scéne ako šafranu. O to viac preto poteší každý hudobný počin, ktorý prispeje k jej obohateniu. Ak spomeniem napr. českého Dana Bártu, poľského Mareka Bałatu či maďarského Gábora Winanda, svoju cestu k tejto stredoeurópskej speváckej elite si odvážne razí aj prešovský spevák, textár a skladateľ Andy Belej. Po dlhoročnom získavaní skúseností vychádza debutový album tomuto sympatickému čerstvému štyridsiatnikovi, ktorý určite nikoho nenechá na pochybách, akým výrazovým, technickým i skladateľským potenciálom disponuje.
Nahrávka vznikla v košickom štúdiu Klakson a vyšla vo vydavateľstve Hevhetia pod názvom Lonely. Kapelu Andyho Beleja tvoria Peter „Peci“ Uher (gitara), Daniel Špiner (klavír), Vilo Cicoň (basová gitara) a Vilo Stanek (bicie). Ako hostia na nahrávke spolupracovali Veronika Šoltysová-Rabadová (vokály), Majo „Gapa“ Garbera (alt- a tenorsaxofón) a Jozef Zima (perkusie). Kompozične sa na ôsmich skladbách albumu podieľali Andy Belej, Peci Uher a Daniel Špiner. Okrem jedinej piesne naspievanej v slovenčine (Čínsky drak, text Alena Belejová) napísali zvyšné anglické texty Andy Belej s manželkou Alenou a jedným prispela Ivana Kupková.
Belejov vyzretý spev doplnený ukážkovým scatom podporujú inštrumentálne výkony celej kapely zaranžované do nenásilnej klubovej podoby. Obsah textov sa prenáša aj do nálady skladieb – groove a pátos (True Love), ako aj impresionistická zvukomalebnosť a melanchólia  (Lonely, Crying, La, la, la), cit pre popovú melodiku (The Maps of Your Skin), funková rytmika (There's no One,  Čínsky drak) či prvky latino hudby (Valiant Knight) tvoria výrazovú jednotu v rozmanitosti.
Citátom z textu piesne La, la, la možno veľmi jednoducho charakterizovať umeleckú výpoveď Andyho Beleja zaodetú do príjemnej a hodnotnej jazzovej hudby.