-
1960 – 1965
Filozofická fakulta UK v Bratislave (hudobná veda a hudobná výchova), 1969 titul PhDr.
-
1965 – 1968
metodička v Krajskom osvetovom stredisku v Banskej Bystrici, neskôr redaktorka denníka Smer v Banskej Bystrici
-
1968 – 1978
zástupkyňa šéfredaktora časopisu Hudobný život
-
1978 – 1986
tajomníčka Komisie koncertných umelcov, neskôr Komisie muzikológov Zväzu slovenských skladateľov
-
1986 – 1988
dramaturgička Komornej opery Slovenskej filharmónie
-
1988 – 1990
tlačová tajomníčka Slovenskej filharmónie
-
1990 – 1999
zástupkyňa šéfredaktorky časopisu Slovenka
V hudobnokritickej a teoretickej činnosti sa orientovala najmä na hudobné divadlo (opereta, muzikál, opera).
Počas svojej profesionálnej dráhy sa zameriavala najmä na mapovanie a komentovanie aktuálneho hudobného života na Slovensku, patrí medzi zakladajúcich redaktorov časopisu Hudobný život, kde publikovala množstvo článkov, recenzií, štúdií, popri iných periodikách a dennej tlači. Je autorka desiatok hudobno-slovných relácií pre Slovenský rozhlas a hudobných scenárov pre Slovenskú televíziu.
V publikácii Cesty Operety podala pohľad na históriu i súčasnosť tohto divadelného žánru ako aj slovenského muzikálu; problematike hudobného divadla zostala verná aj v publikácii memoárového charakteru, ktorú pripravila spolu s Máriou Kišonovou-Hubovou pod názvom Volali ma Mimi (2001) a v knihe o poprednej dramatickej sopranistke Opery Slovenského národného divadla Elene Kittnarovej: Život na dvoch scénach (2004). Vydavateľstvo Perfekt vydalo jej knihu portrétov a rozhovorov so sedemnástimi osobnosťami speváckeho umenia na Slovensku pod názvom Zlaté hlasy (2014).