-
2002 – 2007
Filozofická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave (katedra Hudobnej vedy)
-
2006
Súkromné hodiny kompozície (Ilja Zeljenka)
-
2008 – 2014
Vysoká škola múzických umení (kompozícia – Jevgenij Iršai, Vladimír Godár)
-
2015 – 2019
HAMU, Akadémia múzických umení v Prahe – doktorandské štúdium (kompozícia a teória kompozície – Michal Rataj)
-
od 2020
zvukový dizajnér a hudobný režisér v Českom rozhlase v Prahe
-
od 2024
spolupracuje s redakciou investigace.cz na tvorbe podcastových formátov
-
od 2025
prednáša na Katedre skladby HAMU v Prahe
Jeho tvorba zahŕňa množstvo diel pre sláčikové kvarteto, medzi nimi aj skladbu The Quartet of Tentacles Reaching Out, ktorú v roku 2018 uviedol Kronos Quartet. Okrem toho skomponoval Bliky pre orchester a recitátora, Teóriu absolútneho smútku pre soprán a orchester, kabaretnú suitu BallOnAir, desaťčasťové Requiem za mafiána pre a cappella zbor a kontratenoristu, komorný klavírny koncert, diela pre komorný ansámbel, viacero elektroakustických skladieb a kompozície pre menšie obsadenia či sólistov. Je tiež autorom viacerých opier a hudobnodivadelných projektov.
Je držiteľom štyroch víťazných ocenení Radio Head Awards v sekcii experimentálna hudba za skladbu „Kyberpunkomša“ (2018) a albumy „S‘ihmon“, „+“ s kapelou Shibuya Motors (2020) a za sláčikové kvarteto s elektronikou “Nemiesta” (2024).
Od roku 2006 založil a hráva v kapelách ako Drť, Dystopic Requiem Quartet, Srnka, Predskokan Otrok, Shibuya Motors alebo Funeral Marching Band. V roku 2024 získal Cenu Dominika Tatarku za album Kruh & špirála s kapelou Drť.
V roku 2006 založil improvizačný orchester Frutti di Mare (premenlivý ansámbel, viac ako 60 vystupujúcich v jedenástich odlišných konceptuálnych projektoch). V tom istom roku vytvoril improvizačný ansámbel Musica Falsa et Ficta, s ktorým popri množstve koncertov nahral v roku 2015 CD Hexenprocessen Martina Burlasa.
Ako saxofonista sa zameriava na voľne improvizovanú hudbu alebo hudbu s presahmi do grafických partitúr alebo otvorených diel. Interpretoval súčasné skladby na festivaloch ako Pražské jaro (2017) alebo ako sólista hral s Pražskou komorní filharmónii skladby Jana Trojana (2017, 2018). Vytvoril hudbu do desiatky rozhlasových hier a filmov. Pravidelne spolupracuje s rozhlasovými režisérmi ako Alešom Vrzákom alebo Bélou Schnekovou, filmovými režisérmi Ivanom Ostrochovským, Vierou Čakányovou alebo Róbertom Kirchhoffom. S filmami OUT (2017), Služobníci (2019) alebo FREM (2019) sa účastnil filmových festivalov v Cannes alebo na Berlinale.